Šilkinių audinių rūšių asortimentas visame pasaulyje nėra platus. Tai paaiškinama žaliavos gavimo sudėtingumu, tuo pačiu ir brangumu.
MULBERRY ŠILKAS (Šilkmedžių šilkas) – tai vienas geriausių, labiausiai žvilgantis, aukščiausios klasės Kinijos šilkas. Vadinamas šilkmedžio šilku, nes jį gaminantys šilkverpiai minta tik šilkmedžio lapais, taip išgaunamas stulbinančio perlų žvilgesio šilkas. Šio tipo šilkas yra ištempiamas rankomis.
CHARMEUSE ŠILKAS – satino audimo šilkas su krepo tipo išvirkščiąja puse. Geroji audinio pusė blizgi, atspindinti šviesą, blogoji – matinė. Labai populiarus dėl savo žvilgesio, švelnumo ir gražaus kritimo. Naudojamas ne tik drabužių, bet ir patalynės siuvimui. Gaminamas įvairaus storio.
JACQUARD ŠILKAS (Žakardinis šilkas) – žakardiniuose audiniuose piešinys sukuriamas tarpusavyje supinant įvairių spalvų siūlus. Taip išaudžiamas audinys su reljefiniu piešiniu. Naudojantis šiuolaikinėmis technologijomis, į audinį galima perkelti įvairiausio sudėtingumo ir spalvingumo piešinius. Žakardiniai audiniai pasižymi geromis naudojimo savybėmis, jie tvirti, kadangi piešinys išaustas, jis neišbluks ir neišsitrins.
CREPE DE CHINE (Krepdešinas) – labai plonas, permatomas, lengvas šilkinis audinys, vienspalvis arba margintas, drobinio pynimo su charakteringu krepiniu paviršiumi. Gaminamas iš natūralaus šilko arba viskozės pluošto.
CREPE CHIFFON (Krepšifonas) – ypatingai plonas ir permatomas, iš labai sukrių šilkinių siūlų drobiniu pynimu išaustas audinys. Idealiai tinka šilkinių šalikėlių ir skarelių tapymui bei užuolaidoms siūti.
CHIFFON ir GEORGETTE (Šifonas ir žoržetas) – tai labai minkšti, lengvi ir permatomi, paprastai drobinio pynimo audimai. Žoržetas – tai audinys su aiškiu ir ryškiu, panašiu į krepinį, paviršiumi. Šifonas – švelnus ir permatomas, gana lygaus paviršiaus, paprastai drobinio pynimo audinys iš šilko daugiagijų siūlų. Šifonas yra beveik permatomas kiaurai, dėl to dažniausiai būna siūnamas keliais sluoksniais, nebent tai būtų skraistė ar šalikėlis.
TUSSAH ŠILKAS (taip pat vadinamas TUSSAR, TASAR, TUSSORE) – tai laukinėje gamtoje gyvenančių laukinių šilkverpių vikšrų suverptas šilkas. Tussah šilkas yra nelygus, grublėtas ir neblizga taip, kaip šilkmedžių šilkas. Dažnai dėl storesnių gijų jis būna stipresnis nei kultūrinis šilkmedžių šilkas. Didelis kiekis taninų suteikia jam natūralią rudą spalvą.
TAFFETA (Tafta) – matinė, sunki, išlaikanti formą, turinti charakteringą kintantį blizgesį – tai prabangios šilko taftos savybės. Specialaus audimo būdu iš storų šilko verpalų išgaunamas chameleonis audinys, kurio spalva kinta priklausomai nuo apšveitimo ir žiūrėjimo kampo. Taftos tėvyne yra laikoma Persija – čia ji buvo audžiama išimtinai iš šilko pluošto. Šilko tafta laikoma vienu rečiausių ir prabangiausių audinių.
VELVET (Aksomas) – vienas iš seniausiai audžiamų šilkinių audinių. Tai pūkinio pynimo audinys, kurių ir pūkas, ir pagrindas yra iš šilkinių siūlų. Tai ypatingai puošnūs audiniai, jų pūko aukštis būna 1,3 - 2 mm.
SATIN ir CREPE SATIN (Satinas ir krepsatinas) – satininis austas satininiu pynimu, paprastai labai blizgus ir lygaus paviršiaus. Ant šio šilko paprasta tapyti, tačiau sunku siūti, nes jis yra labai slidus. Krepsatinas yra dvipusis audinys, kurio viena pusė yra satininė, kita – krepinė. Ši medžiaga yra sunkesnė ir storesnė nei paprastas satininis šilkas, tačiau jį yra lengviau siūti. Kadangi jo pusės nevienodos, šalikėliams jis netinka.
TWILL SILK (Tvilo šilkas) – pagamintas iš šilko siūlų panaudojant ruoželinio pynimo techniką, suteikia audiniui ilgaamžiškumo.
HABOTAI – klasikinė šilko rūšis, dažnai vadinama kinišku šilku. Pradžių pradžioje šis šilkas buvo naudojamas kimono gamybai. Habotai siūlai yra tiesūs ir vidutinio storio, tad yra dažnai naudojami drabužių siuvimui, interjero detalėms ir paveikslams tapyti.
ORGANZA – labai tvirtas ir ilgaamžis lygios tekstūros audinys. Priešingai nei kitos šilko rūšys, organza standus pats savaime, tad iš šios medžiagos pagamintiems drabužiams nereikia jokių papildomų standiklių. Dėl šios priežasties organza puikiai tinka vestuvinių drabužių, suknelių, sijonų, kostiumų gamybai. Organzą nesunku dažyti, tačiau jos gražinimui netinka vandeninės technikos, dažoma grynais dažnais, tad spalvos beveik visuomet būna ryškios ir sodrios.